Vegueria del Penedès

EXCLUSIÓ SOCIAL

Ametller Origen incorpora joves en situació de risc a les seves carnisseries en aliança amb Mercabarna i Eduvic


Redacció Vilafranca del Penedès

26-01-2025 11:31

Els joves, en situació de desocupació i amb dificultats d'accedir al mercat laboral, s'incorporen a la companyia per a desenvolupar l'ofici de carnisseria

Ametller Origen incorpora joves en situació de risc a les seves carnisseries en aliança amb Mercabarna i Eduvic. Ametller Origen

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Ametller Origen, empresa d'alimentació especialitzada en productes frescos i elaborats de qualitat, incorpora a mitja dotzena de carnissers en els seus establiments, tots ells pertanyents a col·lectius amb el risc d'exclusió social i participants del programa de Formació Professional Dual Ocupacional.

El programa ha estat impulsat per Mercabarna, que els ha ofert formació de carnisseria, i Eduvic, encarregat de la formació en competències transversals. Els joves, en situació de desocupació i amb dificultats d'accedir al mercat laboral, s'incorporen a la companyia per a desenvolupar l'ofici de carnisseria i posaran en pràctica els coneixements adquirits en diferents establiments de ciutats com Barcelona, Terrassa, Sabadell o Manresa.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.