Vegueria del Penedès

PORT DE VILANOVA

Be Live Festival omple Vilanova i la Geltrú de cultura, música i gastronomia mediterrània del 9 a l’11 de maig


Redacció Vilanova i la Geltrú

30-04-2025 7:27

Després de congregar 33.000 persones l’any passat, el Be Live Festival torna amb dos escenaris i una oferta musical variada: Medina Azahara, Nena Daconte, Efecto Pasillo, Búhos i La Fúmiga

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Port de Vilanova i la Geltrú es convertirà, del 9 a l’11 de maig, en l’epicentre de la cultura mediterrània amb la tercera edició del Be Live Festival, una gran festa gratuïta que combina música, gastronomia, divulgació científica i activitats familiars en un escenari únic davant del mar.

L’espai La Daurada acollirà una programació oberta i dinàmica amb el Mediterrani com a fil conductor, en una edició que consolida l’evolució del projecte Beer Live cap a un format més ambiciós i vinculat a l’economia blava i la cultura de costa.

Música en directe i noms destacats

Després de congregar 33.000 persones l’any passat, el Be Live Festival torna amb dos escenaris i una oferta musical variada. Destaquen els concerts gratuïts de Medina Azahara (9 de maig, 21:30 h), Nena Daconte (10 de maig, 21:30 h), Efecto Pasillo (10 de maig, 23 h), Búhos (11 de maig, 13:30 h) i La Fúmiga (11 de maig, 19 h). També hi actuaran artistes emergents com Au Rora, Kuu, Mercè, Aina Reig, Brou, Las Divas i Carla Collado.

El festival farà una pausa per al futbol diumenge 11 de maig, amb la retransmissió en pantalla gegant del clàssic Barça – Reial Madrid (16:15 h), amb l’humorista Guillem Estadella com a mestre de cerimònies.

Gastronomia marinera amb segell local

En el marc de Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia 2025, la programació de Som Gastronomia aportarà el toc culinari al festival, amb maridatges i tastos elaborats amb producte de la llotja vilanovina. El xef Eric Montes oferirà una masterclass de la gamba de Vilanova, i també hi participaran Arnau París (guanyador de MasterChef 9) i Diego Carvajal (La Daurada Group), amb plats que tindran com a protagonista el peix i marisc de la costa.

Els maridatges es complementaran amb cerveses Estrella Damm, vins i caves Lacrima Baccus, food trucks com El Surtidor i Leo Boeck, i la proposta gastronòmica del restaurant La Daurada.

Agenda Sea Live: ciència, cultura i activitats per a tothom

L’Agenda Sea Live oferirà activitats per a tota la família, com tallers creatius, inflables, contes del mar, teatre i dansa, i una concentració de colles de gegants. El Blau Market presentarà una mostra d’artesania i iniciatives vinculades a l’economia blava, amb la participació d’entitats com Roc Roi, Pendennis, Sym Naval, Wave Addict, Vilanova Sub, Espai Far, Llaguts i Mar Obert.

En l’àmbit científic, destaca la participació de Michel André, investigador de la UPC i figura de referència internacional en biodiversitat marina.

El Be Live Festival és una iniciativa local impulsada per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú amb el suport de la Unió Europea, la Generalitat de Catalunya i el GALP Costa Central.

📍 Accés gratuït
🔗 Més informació i inscripcions als maridatges: belivefestival.com

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.