DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TABAQUISME

Sanitat vol prohibir que es fumi a patis d'institut, vehicles laborals, sales de festa exteriors i campus universitaris


ACN Madrid

29-05-2025 10:15

Aquests àmbits se sumarien a les terrasses i les marquesines d'autobús

La ministra de Sanitat, Mónica García, ha anunciat que l'esborrany de reforma de la llei antitabac que treballa el seu ministeri prohibeix fumar a patis de centres escolars, vehicles d'ús laboral, sales de festa exteriors, campus universitaris, instal·lacions esportives i piscines d'ús col·lectiu. Aquests àmbits se sumarien a d'altres ja anunciats, com ara les terrasses i les marquesines d'autobús. García n'ha parlat en declaracions a la Cadena Ser. Aquest projecte ha de passar encara pel Consell de Ministres i després pel Congrés, on el PSOE haurà de buscar suports perquè la reforma pugui aprovar-se.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.