Vegueria del Penedès

POLÍTICA MUNICIPAL

Prou censura!


ERC Gelida, Gelida per la República - Fem poble i Quim Navales Gelida

02-06-2025 13:40

L’’Esquerra de Gelida, Gelida per La República -Fem Poble- i el regidor no adscrit, demanem a l’Alcalde de Gelida un tracte digne vers a les diferents opcions polítiques representades a l’Ajuntament

Imatge d'arxiu del ple municipal de Gelida. Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El ple municipal és l’únic instrument que tenim les regidores de l’oposició per fer un seguiment exhaustiu de la gestió del govern de Gelida. Per aquest motiu la part de precs i preguntes del ple esdevé imprescindible per poder expressar les nostres inquietuds, opinions i idees, i traslladar les preguntes i opinions que els gelidencs i gelidenques ens fan a l’equip de govern.

L’Ajuntament de Gelida no té un Reglament Orgànic Municipal (ROM) que estableixi que els plens acabin just quan passa 1 minut de les 00hs. A Gelida, l’oposició sempre ha pogut intervenir, preguntar i dialogar amb l’equip de govern fins que els diferents partits han esgotat les preguntes.

Ara ja no és així, des del passat dimarts 27 de maig, l’alcalde Lluís Valls i Comas, ha creat un precedent mai vist: tallar en sec el control de govern a partir de les 00hs. Aquesta actitud tan impròpia d’un Alcalde o d’un Delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya fa trontollar els valors democràtics del nostre Ajuntament.

La manera dictatorial del Sr. Valls, alcalde del PSC, de tallar el debat i les preguntes de l’oposició és una mostra més del que està fent aquest mandat, en el que l’alcalde ja n’ha fet unes quantes:

1- Parlar amb prepotència i de manera incorrecte a l’oposició
2- Maltractar a les regidores de l’oposició
3- Mostrar prepotència i arrogància vers les idees de l’oposició
4- Tallar el diàleg polític entre les forces polítiques
5- Tallar l’apartat de precs i preguntes de l’oposició

I més greu encara, això s’ha traslladat a les preguntes que en finalitzar el ple, fan els veïns i veïnes.

Per tot l’exposat anteriorment, l’Esquerra de Gelida, Gelida per La República -Fem Poble- i el regidor no adscrit, demanem a l’Alcalde de Gelida un tracte digne vers a les diferents opcions polítiques representades a l’Ajuntament, tot recordant-li que no només governa per als seus electors sinó pel conjunt de Gelidencs i Gelidenques.

Gelida per la República – Fem Poble

Esquerra de Gelida

Regidor no adscrit Quim Navales

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.