DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GIMNÀSTICA RÍTMICA

Nova jornada de competicions per al Gimnàstic Ballerina a Tarragona i Viladecans


CG Ballerina Vilanova i la Geltrú

07-10-2025 12:25

Maria Cosano. Eix

Aquest cap de setmana, el Club Gimnàstic Ballerina ha viscut dues jornades intenses de competició i convivència gimnàstica.

Dissabte, el conjunt juvenil base va participar a la 2a fase de conjunts de la Federació Catalana de Gimnàstica, celebrada a Tarragona. Les gimnastes van demostrar esforç, constància i ganes de seguir millorant. Tot i no haver estat la seva millor competició, l’equip continua creixent i treballant amb il·lusió per assolir els seus objectius en les properes cites del calendari.

Diumenge, el club va participar al Trofeu de Viladecans, amb la participació dels conjunts juvenil i infantil, així com de la gimnasta individual juvenil Maria Cosano.

El conjunt juvenil va tornar a competir amb determinació i esperit d’equip. Malgrat algunes  errades, les gimnastes van saber mantenir la concentració i transmetre la seva energia i elegància a la pista, deixant molt bones sensacions per a la resta de la temporada.

El conjunt infantil va oferir una exhibició de l’exercici de pilotes, demostrant el gran treball realitzat durant els entrenaments. Amb una actuació plena d’energia i expressivitat, van mostrar la seva il·lusió per seguir progressant.

Pel que fa a Maria Cosano, va realitzar una bona competició amb la cinta, destacant per la seva elegància . Tot i alguna petita errada, va obtenir un bon resultat que reflecteix la seva evolució i el treball constant realitzat durant la temporada.

Des del Club Gimnàstic Ballerina Vilanova i la Geltrú volem felicitar equip tècnic i  gimnastes per la seva dedicació i esperit d’equip.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.