DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Los Diablos, amos de la plaça del Mercat


VD

03-08-2005 23:37

El revival de festa major va tenir un gran èxit de públic, principalment de mitjana edat

La plaça del Mercat es va quedar petita per acollir els incondicionals dels Diablos. fdg/rita lamsdorff

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Los Diablos i El Quintet Babbel van transportar en el temps al nombrós públic assistent al concert de dimarts a la nit a la plaça del Mercat. El revival va iniciar-se amb retard com a conseqüència de la intensa pluja que va caure durant la tarda i que va provocar que el proves de so s'haguessin d'ajornar.

Però la música i un públic totalment donat a gaudir del concert van fer que la cita de la plaça del Mercat fos una de les més exitoses de les que porta el programa de festa major de Vilanova.

L'aposta musical dels pabordes continuarà dissabte a la nit amb l'actuació també gratuïta de la Fundación Toni Manero.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.