PUBLICITAT
JUDO
26-01-2026 12:26
L’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova va viure un cap de setmana molt complet, amb activitat competitiva tant en categories de base com en l’àmbit estatal, i amb uns resultats que reforcen el bon moment del club.
Dissabte al matí, el Pavelló Municipal del Vendrell va acollir la Copa d’Espanya de Judo en categoria cadet, una competició en què l’escola va estar representada per quatre judokes. La gran protagonista va ser Yousra Abbou, que en la categoria de –48 kg va signar una actuació impecable fins arribar a la final. En el combat decisiu, però, no va poder superar la judoka osonenca Ivet Beltran, fet que li va valer una merescuda medalla de plata.
També va pujar al podi Víctor Cabezas, que competia en la categoria de –50 kg. El judoka va caure a les semifinals davant el representant aragonès que acabaria proclamant-se campió, en un combat molt igualat que es va decidir després de quatre minuts de golden score. Cabezas, però, es va refer amb una victòria en el combat pel tercer lloc i va aconseguir la medalla de bronze.
Pel que fa a Aaron Cabrera (–66 kg) i Guillem Ferrer (–55 kg), tots dos van completar una molt bona competició, arribant a les semifinals. Tot i això, no van poder imposar-se en els combats pel bronze i van finalitzar en cinquena posició, quedant a les portes del podi.
El balanç global de la Copa d’Espanya és molt positiu per a l’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova, amb una medalla de plata, una de bronze i dos cinquens llocs, uns resultats que encaren amb optimisme el proper Campionat d’Espanya cadet.
L’activitat del club va continuar diumenge al matí a Santa Bàrbara (Tarragona), on es va disputar la primera jornada de la Lliga del Mediterrani per a les categories inferiors. La competició, amb la participació de clubs de València, Andorra, Madrid i Catalunya, va permetre als judokes més joves de l’escola viure una jornada formativa i lúdica, però amb un alt nivell competitiu. Acompanyats de les seves famílies, els més petits van demostrar el bon treball de base del club i van assolir grans resultats, confirmant el potencial de futur de l’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT