PUBLICITAT
PLA VENTCAT
12-02-2026 9:35
Poca afluència de viatgers a l'estació de Sant Vicenç de Calders aquest dijous al matí. Renfe només presta dos trens per sentit i hora de l'R2Sud a causa de la limitació de mobilitat decretada pel Govern pel vent generalitzat a tot Catalunya. A primera hora d'aquest matí, ADIF ha comunicat que la circulació de ferrocarrils al voltant de Barcelona quedava suspesa a causa del temporal, però Renfe ha assegurat que els trens estaven circulant, però amb reduccions de velocitat i fent marxes exploratòries per comprovar l'estat de les vies. L'estació del Sistema Meteorològic de Catalunya del Vendrell ha registrat una ratxa màxima de vent de 70,4 km/h a les 7.39 hores del matí.
Durant mitja hora s'ha interromput la circulació entre Vilanova i la Geltrú i Cunit per presència d'objectes de grans dimensions a la zona de vies, segons ha informat Renfe.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT