PUBLICITAT
CANÇÓ D'AUTOR
14-05-2026 8:30
El festival de música d’autor/a MONOCICLE ja ha fet públic el cartell distribuït per dies de la seva nova edició, que se celebrarà els dies 11, 12, 13 i 14 de juny al Castell de Ribes, a Sant Pere de Ribes. El certamen afronta així la recta final abans d’una edició que tornarà a convertir el municipi en un punt de trobada de la música d’autor i la cultura de proximitat.
Abans del festival, el MONOCICLE celebrarà una última festa de presentació el proper 22 de maig a la sala Taro de Barcelona, amb les actuacions de Jovedry i Guillamino.
La programació d’enguany reunirà artistes destacats com Judit Neddermann, Anna Andreu, Clara Peya, Romàntic Dimoni, Astrio i Miqui Puig DJ, entre altres propostes musicals.
El festival arrencarà dijous 11 de juny amb el tradicional brindis inaugural a càrrec de Cava Josep Masachs i el concert de Terrae a l’Església Vella.
Divendres serà el torn de Zebrass School Band, Kris Tena, Judit Neddermann, Romàntic Dimoni, Gavina.mp3 i Ciutat, en una jornada marcada per la diversitat d’estils dins l’univers de la música d’autor.
Dissabte, el festival combinarà activitats familiars dins l’espai Monoxics —amb tallers i concerts— amb el concurs de música d’autor/a, que enguany tindrà com a finalistes Abril, Yaunest i Kelly Isaiah. La jornada es completarà amb els concerts d’Anna Andreu, Astrio, Extraño Weys i la sessió musical de Miqui Puig DJ.
La cloenda arribarà diumenge amb Laura Escobedo i una de les propostes més singulars del festival: “El coneix a…” amb Clara Peya, una entrevista musicalitzada a la plaça del Castell de Ribes que combinarà conversa, música i piano en directe.
Paral·lelament, la zona de Sota-ribes tornarà a comptar amb carpes gastronòmiques amb la participació de restauradors locals, reforçant l’aposta del festival per combinar música, territori i gastronomia en un entorn patrimonial.
L’organització ja ha posat a la venda les entrades per jornades i els abonaments, amb preus populars, coincidint amb la publicació dels horaris oficials.
El MONOCICLE es defineix com un projecte autogestionat que aposta per la cultura de proximitat, la música en directe i el suport als artistes emergents i consolidats de l’escena d’autor, consolidant-se any rere any com una de les cites destacades del calendari musical català.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT