PUBLICITAT
VELA
28-05-2026 17:09
El passat cap de setmana, 23 i 24 de maig, el Club Nàutic Vilanova va acollir el Campionat de Catalunya de Catamarans 2026, una prova de nivell 1 organitzada per delegació de la Federació Catalana de Vela que va reunir algunes de les millors tripulacions de les classes Hobie Cat 16 i Intersèries.
La competició va estar marcada per les condicions meteorològiques adverses. Tot i que el programa preveia la disputa de sis proves, només se’n van poder completar dues durant la jornada de dissabte. El diumenge, la manca de condicions adequades va impedir donar cap sortida.
En la categoria Intersèries, el gran protagonista va ser el Club Nàutic de Sitges, que va aconseguir ocupar íntegrament el podi final. Albert Gironès es va proclamar campió de Catalunya després d’imposar-se en les dues proves disputades. La segona posició va ser per a Alex Lago, mentre que Cristian Montalbo va completar el triplet sitgetà amb un meritori tercer lloc.
El campionat va tornar a convertir la costa del Garraf en un dels punts de referència de la vela lleugera catalana, malgrat un cap de setmana condicionat pel vent.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT