DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALERTA MÀXIMA

L'European Balloon Festival es veu obligat a suspendre els vols de globus aerostàtics per l'alt risc d'incendi


ACN Igualada

08-07-2026 18:05

El certamen manté la resta d'activitats paral·leles com el Night Glow, els concerts o els Iglús de Llum

L'European Balloon Festival es veu obligat a suspendre els vols de globus aerostàtics per l'alt risc d'incendi. ACN

El festival de globus aerostàtics European Balloon Festival d'Igualada s'ha vist obligat a cancel·lar els vols després que la comarca de l'Anoia hagi entrat al nivell 4 del Pla Alfa i davant el risc extrem d'incendis. Els vols estaven previstos des d'aquest dijous i fins diumenge. En un comunicat, el festival assegura que es cancel·len els vols "per motius de seguretat i prevenció", ja que els globus utilitzen cremadors de flama per escalfar l'aire que permet el vol i, a més, "els aterratges es produeixen habitualment en camps i espais amb vegetació". La cancel·lació afecta únicament els vols aerostàtics, mentre que la resta d'activitats com el Night Glow, els concerts o els Iglús de Vent i de Llum es poden mantenir.

L'European Balloon Festival, que celebra enguany la seva 30a edició, havia de reunir a Igualada una cinquantena de globus d'arreu del món.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.