DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

ARTESA WINERY

Raventós Codorníu ven el celler de Napa Valley al propietari del grup vinícola californià Boisset


ACN Sant Sadurní d'Anoia

24-09-2026 17:06

La firma catalana va crear Artesa Winery el 1991 en una propietat que actualment comprèn 140 hectàrees

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Raventós Codorníu ven el celler de Napa Valley al propietari del grup vinícola californià Boisset. ACN

Raventós Codorniu ha signat la venda del celler Artesa Winery de Napa Valley amb Jean-Charles Boisset, propietari del Grup Boisset i un dels empresaris vinícoles més reconeguts de Califòrnia. En un comunicat emès aquest dijous, la cavista catalana celebra que Artesa comença una nova etapa en mans d'una companyia "amb presència a indrets emblemàtics dels Estats Units i França". El celler va néixer el 1991 com a Codorníu Napa per elaborar escumosos a Califòrnia, i ara abraça 140 hectàrees i un edifici referent a la regió pel seu valor arquitectònic. Raventós Codorníu ressalta que la venda forma part d'una "revisió estratègica" del portafolis centrada en "inversions i recursos en regions prioritàries per a la companyia".

Just aquest dimecres el grup presentava els últims resultats econòmics, corresponent a l’exercici juliol 2025-juny 2026, amb un rècord de vendes (+1%) i també de rendibilitat, amb un creixement dels beneficis nets d’un 17% fins als 14 milions. El conseller delegat, Sergio Fuster, ja avançava en una trobada amb periodistes que la companyia estava estudiant desinversions en cellers en "segments menys adaptats" a Codorníu i al mercat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.