Vegueria del Penedès

FLASH

Comencen les obres de construcció del nou aparcament de la plaça de les Casernes de Vilanova


VD

08-03-2006 23:35

El nou pàrquing soterrat entrarà en funcionament al gener de 2007 i disposarà de més de 400 places

La plaça de les Casernes comença la seva transformació. fdg/ c. castro

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Les obres del nou aparcament soterrat de la plaça de les Casernes s’iniciaran a partir del dimarts 14 de març. La instal·lació de les tanques a la plaça i les obres de desviament de serveis, col·lectors i canalitzacions del gas, suposaran el punt d’inici en la construcció d’aquest nou equipament de la ciutat.

El termini d’execució de les obres contempla que durant els mesos de març-abril de 2006 es duran a terme les tasques de desviament de serveis. Entre els mesos d’abril i setembre s’efectuarà l’excavació, posteriorment i fins al mes de novembre s’han de col·locar les jàsseres i la instal·lació d’interiors que ha de finalitzar al gener de 2007, data prevista per a l’obertura del nou aparcament.

L’empresa municipal VNG Aparcaments ja ha contactat, per carta, amb els veïns de la zona explicant al detall les possibles afectacions. L’objectiu, a l’hora d’establir el calendari de treball, ha estat minimitzar al màxim l’impacte de les obres al barri, per aquest motiu no es preveu que s’hagi de tallar cap carrer dels voltants de la plaça de les Casernes com a conseqüència de la construcció del nou aparcament.

L’aparcament soterrat de la plaça de les Casernes disposarà de més de quatre-centes places per a cotxes i una quarantena per a motocicletes. D’aquestes una part, 147 de cotxe i 18 de motos, es posaran a la venda mentre que la resta seran d’abonament o de rotació.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.