FLASH
08-03-2006 23:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les obres del nou aparcament soterrat de la plaça de les Casernes siniciaran a partir del dimarts 14 de març. La instal·lació de les tanques a la plaça i les obres de desviament de serveis, col·lectors i canalitzacions del gas, suposaran el punt dinici en la construcció daquest nou equipament de la ciutat.
El termini dexecució de les obres contempla que durant els mesos de març-abril de 2006 es duran a terme les tasques de desviament de serveis. Entre els mesos dabril i setembre sefectuarà lexcavació, posteriorment i fins al mes de novembre shan de col·locar les jàsseres i la instal·lació dinteriors que ha de finalitzar al gener de 2007, data prevista per a lobertura del nou aparcament.
Lempresa municipal VNG Aparcaments ja ha contactat, per carta, amb els veïns de la zona explicant al detall les possibles afectacions. Lobjectiu, a lhora destablir el calendari de treball, ha estat minimitzar al màxim limpacte de les obres al barri, per aquest motiu no es preveu que shagi de tallar cap carrer dels voltants de la plaça de les Casernes com a conseqüència de la construcció del nou aparcament.
Laparcament soterrat de la plaça de les Casernes disposarà de més de quatre-centes places per a cotxes i una quarantena per a motocicletes. Daquestes una part, 147 de cotxe i 18 de motos, es posaran a la venda mentre que la resta seran dabonament o de rotació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT