GARRAF
03-04-2007 21:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Lobjectiu del Consorci ha estat promocionar el Garraf com una destinació turística de proximitat que posa a labast del visitant una oferta diversificada i de qualitat al llarg de tot lany.
Lens de promoció turística de la comarca ha apostat per aquesta fira donat que el públic valencià és un important client potencial de la destinació Costa del Garraf. Així ho corroboren les darreres dades disponibles i publicades per lIDESCAT. Lany 2005, els turistes residents a la resta d'Espanya van efectuar un total de 283.000 viatges a la Costa del Garraf, dada que es tradueix en un increment interanual del 5%; respecte a la procedència dels turistes gairebé la meitat (48%) provenien de les comunitats d'Aragó, València i Madrid. Aquets turistes van efectuar durant el mateix any un total de 1.759.100 pernoctacions a la Costa del Garraf.
Amb aquesta actuació el Consorci de Turisme del Garraf sha apropat al mercat valencià, un mercat de proximitat, on visitants i turistes busquen destinacions properes al seu lloc de residència per passar caps de setmana, ponts o vacances curtes.
Per donar una àmplia visió dels atractius del Garraf, el Consorci de Turisme ha repartit fulletons promocionals i informatius de la comarca i la nova Guia Turística del Garraf que recull de manera integrada tota loferta de la destinació i el directori de serveis turístics de la comarca.
Així, durant els tres dies que ha durat la fira han estat ateses més de 400 persones, que tot i tenir un coneixement general sobre loferta turística de la nostra destinació, volien aconseguir principalment informació específica sobre loferta a la comarca de senderisme, dallotjament rural, de turisme cultural i de turisme de natura.
Tot i la valoració positiva que fa el Consorci de la seva participació en aquesta fira. Per a lany vinent, i com a proposta de millora, lentitat vol plantejar als privats la seva participació en el work shop per a professionals que es celebra anualment i coincidint amb les dates del certamen. Per aprofitar daquesta manera la fira com a plataforma promocional i també comercial de loferta de la comarca.
PUBLICITAT
PUBLICITAT