DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COMARCA

La pluja dóna una treva pels dinars de Dilluns de Pasqua


VD

09-04-2007 21:31

Centenars de persones s'han desplaçat per menjar-se la Mona al camp

Un any més la Masia Cabanyes va acollir molts vilanovins. fdg/ rita lamsdorff

Les cues a les pastisseries han donat el tret de sortida a la celebració del Dilluns de Pasqua. Durant tot el cap de setmana, centenars de persones han anat a recollir les postres tradicionals d'aquest dia. Segons el Gremi de Pastissers de Barcelona, aquest dilluns s'han consumit a tot Catalunya unes 650.000 mones, un 5% més que l'any anterior.

Rotllos de Pasqua, pastissos i figures de xocolata han tancat els àpats de la majoria de famílies en la celebració del Dilluns de Pasqua i un dels indrets on s'han reunit bona part d'elles ha estat novament la masia Cabanyes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.