COMARCA
09-04-2007 21:31
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les cues a les pastisseries han donat el tret de sortida a la celebració del Dilluns de Pasqua. Durant tot el cap de setmana, centenars de persones han anat a recollir les postres tradicionals d'aquest dia. Segons el Gremi de Pastissers de Barcelona, aquest dilluns s'han consumit a tot Catalunya unes 650.000 mones, un 5% més que l'any anterior.
Rotllos de Pasqua, pastissos i figures de xocolata han tancat els àpats de la majoria de famílies en la celebració del Dilluns de Pasqua i un dels indrets on s'han reunit bona part d'elles ha estat novament la masia Cabanyes.
PUBLICITAT
PUBLICITAT