GARRAF
11-04-2007 22:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
.Les empreses adherides a aquest sistema son: les oficines de turisme de Sitges, Vilanova i la Geltrú, Sant Pere de Ribes i Cubelles, el Parc del Garraf, els serveis de platges de Sitges i Cubelles, l'Exposició Permanent del Clown Charlie Rivel, el servei de policia local de Cubelles, el Consorci del Patrimoni de Sitges, el Càmping La Rueda, lHotel Cèsar, lHotel Ricard, lHotel Palou, lHostal Can Gatell, lAparthotel Atenea Park, lHotel Melia Sitges, la Residència Universitària Vilanova, Clos La Plana, el restaurants La Pedrera i El Velero de Sitges, les empreses doci actiu Jafra Natura i La Granja, el celler de Can Ramón Viticultors del Montgrós, lagència de viatges Serveis Turístics Gaudir Viatges i la parada de Fruites i Verdures Montse del Mercat Central de Vilanova i la Geltrú
Totes aquestes empreses i entitats sintegren en una estructura permanent de gestió orientada a desenvolupar avantatges competitius que garanteixin una experiència satisfactòria als seus visitants i turistes. Per a la implantació del sistema de qualitat, les empreses i entitats de la comarca adherides compten amb lassessorament duna empresa consultora especialitzada i també amb eines davaluació del grau de satisfacció dels clients com son les enquestes que es realitzen als turistes.
El Consorci de Turisme del Garraf, responsable de la implantació daquest sitema a la comarca, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, porta la gestió daquesta iniciativa i sencarrega dorganitzar totes les activitats integrades en aquest projecte. Així des del seu inici shan realitzat diferents sessions de formació i jornades de treball. Aquestes sessions han tractat sobre conceptes clau de satisfacció en la destinació, a lempresa i sobre el rol dels professionals del sector. En les jornades sha treballat en profunditat sobre el Manual de Bones Pràctiques i en lelaboració de les enquestes de satisfacció del visitant -eines que es posen a labast de cada empresa o entitat participant per millorar la seva gestió, per mesurar la qualitat en la prestació dels seus serveis i també la satisfacció del visitant- A més, shan realitzat visites personalitzades a cada una de les empreses per tal de facilitar la implantació daquestes eines.
En el tercer i últim cicle que te previst començar la propera setmana sorganitzaran les darreres jornades de formació sectorials, sessions de treball collectives i una segona visita i assistència individualitzada a cada empresa amb lobjectiu que la majoria de les empreses participants aconsegueixin el distintiu de qualitat.
Així doncs, a partir del proper mes de juny podrem afegir les empreses de la comarca que es certifiquin a les més de 1.700 empreses españoles que participen en el projecte SICTED. En lactualitat són 50 destins turístics de tot lestat els que hi participen, fet que poc a poc pot suposar un reconeixement per part dels turistes de la marca i de les garanties que suposa entrar en un establiment que llueixi el distintiu en el seu exterior.
PUBLICITAT
PUBLICITAT