Vegueria del Penedès

SITGES

Condemnen a cinc anys de presó l'home que va matar la seva dona d'una pallissa a un hotel de Sitges


VD

19-04-2007 22:20

El crim va tenir lloc a l'habitació d'un hotel on s'allotjava la parella al setembre del 2004

El condemnat va ser portat per la Guàrdia Civil a les urgències de l'hospital de Sant Camil després de cometre el crim. FdG/ Carles Castro

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El crim va tenir lloc al setembre de 2004 dins d'una habitació d'hotel, on s'allotjava la parella. La víctima era una noia d'origen bielorús que segons la sentència, va rebre cops per tot el cos i es va desnucar accidentalment a conseqüència d'una estrebada forta i brusca que li va fer el condemnat.

El judici ha comptat amb un jurat popular, que ha declarat l'acusat culpable d'un delicte de lesions i un altre d'homicidi imprudent. A l'hora de dictar sentència, l'Audiència ha tingut en compte l'atenuant de greu addicció a les substàncies estupefaents, ja que segons sembla, l'assassí era consumidor crònic de cocaïna i havia pres aquesta substància abans de l'agressió mortal.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.