Vegueria del Penedès

BÀSQUET

La inoperància ofensiva de les blaves les condemna a la quarta derrota


Isaac Cordero

31-10-2007 18:54

Les noies del Ribes Air Vent 2000 punxen a la pista del Almeda per 56-46 i cauen a la zona baixa de la taula

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Diumenge a la tarda les Ribetanes es van desplaçar al camp del Almeda Cornellà, conjunt que s’ha mostrat força seriós durant aquest inici de temporada.

Les Ribetanes van començar controlant el partit, i força centrades en el joc que havien de dur a terme, això els hi va permetre finalitzar el primer període amb un 12-15 favorable.

Amb l’inici del segon període, l’Almeda va començar a mostrar la seva cara més agressiva en defensa, aconseguint aturar completament l’atac ribetà que va passar 5 minuts sense aconseguir anotar. Cosa que van aprofitar les locals per guanyar el període (17-8) i endur-se un avantatge de 29-23 al descans.

Els dos períodes restants van ser molt igualats però dominats per l’Almeda que en cap moment va veure perillar l’avantatge aconseguit durant el segon període.

La falta de “punch” de l’equip ribetà va fer que en cap moment es veiés capaç d’aixecar el partit tot i que les diferències eren prou curtes per fer-ho. Així va arribar el final del partit amb el marcador 56-46 favorable a les noies de Cornellà.

Aquest diumenge a les 18.00h L’Air Vent rep el Sedis – La Seu, rival molt incòmode i que compta amb la presencia de jugadores de LF2. Amb tot, l’Air Vent espera que el factor camp i una millora notable en el joc ofensiu els hi doni la victòria davant la seva afició.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.