Tot i no jugar un mal partit, les noies dIsaac Cordero van sumar la cinquena derrota en 6 partits. Aquesta vegada davant d'un rival complicat com és La Seu, per 49-61.
Linici de partit va ser dominat com ja és costum per les ribetanes, que van tenir durant el primer quart molt controlat latac de les visitants deixant-les només en 10 punts. (12-10).
El segon període va ser un passeig per les visitants, 5-20 de parcial, latac ribetà va tornar a encallar-se com en partits anteriors i això va propiciar que lequip visitant pogués marxar al descans amb un contundent 17-30, que deixava les coses molt complicades per les blaves a la represa.
Amb tot, a la represa lAir Vent va jugar els seus millors minuts de bàsquet, molt més fluides i encertades en atac (22pts 3er període) i complicant molt latac de les visitants que nomÉs aconseguien sumar des de la línea de tirs lliures. Així sarribava al final del 3er període amb un esperançador 39-46.
A lúltim període les diferències van seguir entre 6-7 punts, sense que les visitants donéssin cap opció de capgirar el partit a les ribetanes, que amb un parcial de 0-6 en lúltim minut veien com la distancia final era un 49-61 que no reflectia la igualtat que hi havia hagut a pista.
Bàsquet Ribes Air Vent 2000: Saray, Laura M (11), Gemma, Ari (4), Griselda (2), Isa, Mire (8), Laura B (6), Cris (14), Anna, Eli, Marta (4), Lidia.
Aquest proper cap de setmana lAir Vent afronta el derbi contra el CE Xamba amb la necessitat de sumar una victòria que les reforci moralment pels següents partits.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.