Vegueria del Penedès

SITGES

Nous aparcaments als antics jardins de la Renfe


VD

20-11-2007 21:38

La mesura pretén reordenar l’espai públic a la plaça Eduard Maristany per afavorir la mobilitat viària durant les obres de remodelació del Mercat municipal

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta mesura comportarà una sèrie de canvis en la mobilitat viària de la zona i una reordenació de la plaça Eduard Maristany que s’aplicaran de manera progressiva. Malgrat que encara no s’ha fixat la data del tancament del carrer colindant amb el Mercat municipal, l’Ajuntament ha iniciat el procés de reordenació viària de la zona amb l’habilitació des de principis d’aquest mes de novembre d’un espai d’aparcament per a motocicletes i bicicletes als antics jardins de la RENFE, davant de les instal·lacions de l’Escola Pia al carrer Hort Gran, i que ha de substituir l’actual zona d’estacionament de la plaça Eduard Maristany.

D’altra banda, en el marc d’aquest procés de reordenació de l’espai públic i de la mobilitat viària, l’Ajuntament està estudiant el trasllat de les parades del servei municipal de taxis de la plaça Eduard Maristany al carrer Illa de Cuba amb la intenció de millorar la circulació en tota la zona afectada per les obres de la reforma integral del Mercat municipal.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.