PUBLICITAT
BÀSQUET
26-02-2008 11:34
El Bàsquet Samà va aconseguir dissabte passat una treballada victòria a la difícil pista del C.B. Sant Andreu de la Barca per 65-71, que els permet seguir en tercera posició a la classificació, a la espera de la visita d’un dels líders la propera setmana al Pavelló del Garraf.
El partit va estar dominat en els tres primers quarts per l’equip local, que amb jugadors més experimentats van saber portar el ritme del partit , i que juntament amb un dolent segon quart per part dels samistes on només van anotar 8 punts, es va arribar al descans amb un avantatge pels locals de 6 punts.
A la segona part els de Sant Andreu van anar ampliant el seu avantatge fins a un màxim de 14 punts, però el desgast físic i les faltes personals els van passar factura i a l’últim quart els de Vilanova molt més encertats tant en defensa com en atac van aconseguir un parcial de 30 a 18 que els va donar la victòria.
El proper partit del sènior masculí del Samà serà el dissabte 01/03 a les 17:30 a casa davant el C.B.Pratenc “A”, un dels líders del grup situat a una victòria del Samà.
Bàsquet Samà: Alex(12), Sergi(6), D.Gonzalez(6), Ruben O.(21), Aimon(17), A de la Fuente, Nil(2), R.Tenor(6), Gerard, David, D.Ximenes(1).
Entrenador: Alfons Roviralta
Parcials: 17-16 / 30 – 24 (descans) / 47 – 41 / 65 – 71 (final).
Àrbitre: Sr. P. Marcet
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT