DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ATLETISME

Anna Palou reapareix a Oviedo després de la lesió


VD

18-05-2008 12:44

La vilanovina acaba primera i supera els 3 amb 60 malgrat la forta pluja

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Ara fa tres setmanes, la de Vilanova va voler forçar el seu retorn a l’inici de la Lliga, a Alacant; però a l’escalfament va tornar a tenir problemes. Però aquest cop sí, l’atleta garrafenca va tornar en bona forma, malgrat que, per postres, les condicions meteorològiques eren molt adverses. A Oviedo s’hi disputava la segona ronda de la Lliga de clubs de divisió d’honor. En aquest cas, l’Scània de Pamplona, actual equip de Palou, s’hi jugava la permanència. Un objectiu que va assolir, en part, gràcies als vuit punts que li va donar el primer lloc de la saltadora de perxa vilanovina.

Palou, que encara no es troba al cent per cent, va saltar amb perxes més toves de l’habitual per tal de forçar al mínim el seu turmell, encara tendre. Però tot i això no va tenir problemes per saltar a la primera els tres metres i els tres amb vint. Els tres amb quaranta van ser a la segona i els tres seixanta, a la tercera. Una marca que la va situar en primer lloc de la classificació general, amb deu centímetres de marge. Les ganes de tornar a la pista d’una vegada per totes van pesar més que no pas la pluja.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.