Amb motiu de la breu estància a la ciutat de Vilanova i la Geltrú del senyor Arildo Mota Lopes, President dUNISOL-Brasil, el Consell Comarcal del Garraf acollirà una trobada amb regidors/es i tècnics/ques de cooperació de la comarca avui 21 de maig a les 12:30 h.
LAssociació de Cooperació Internacional Nord-Sud (CONOSUD), contrapart a Catalunya dUNISOL, farà una presentació dels projectes que actualment porta a terme i que compten amb la col·laboració dels ajuntaments de la comarca.
Després, el senyor Arildo Mota Lopes, farà una intervenció sobre la xarxa de cooperatives que ell presideix. UNISOL-Brasil és una Central de cooperatives i emprendiments solidaris que nagrupa ja a més de 230. Es tracta d'una experiència amb una força social important dins del panorama econòmic del Brasil, ja que es troba implantada a la majoria del territori brasiler i dels sectors productius del país.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.