VNG
15-06-2008 18:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Per celebrar l’aniversari i presentar la nova publicació, la CUP celebra aquest diumenge a dos quarts d’una del migdia un dinar popular al Molí de Mar. El tiquets es poden adquirir anticipadament al preu de dotze euros. Les reserves es poden formalitzar a través del correu electrònic de la CUP.
La revista, que incorpora, entre d’altres, reportatges d’investigació, entrevistes, un espai per a la cultura, anàlisi polític i fins i tot humor, també cedeix un espai a tots els col·lectius i entitats properes al projecte de la formació independentista i municipalista. La revista inclou un balanç del primer any a l’Ajuntament, a més de col·laboracions significatives com les de Pep Riera o Joan Ramon Gálvez. El reportatge d’aquest número se centra el l’Ortoll, l’últim pulmó verd a Vilanova.
PUBLICITAT
PUBLICITAT