PUBLICITAT
FOTOGRAFIA
20-06-2008 10:21
El concurs "El Plaer de Somiar" esta organitzat per l'Hotel Cesar juntament amb el col.lectiu Fotogràfic Fotoitaca.
El jurat qualificador es va reunir el passat dia 15 d' abril a la seu del mateix hotel i va estar composat per Pilar Ochoa Cabanyes, Miquel Galmes Creus i Raimon Moreno Hidalgo, que van atorgar els premis a Andreu Noguero, el primer premi (del qual adjuntem la foto guanyadora), el segon premi a Miquel Parreño i el tercer premi a Isabel Herrera.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT