HOQUEI PATINS
15-07-2008 7:43
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Selecció Catalana ha arrencat amb força en la Copa América que ha començat aquesta pasada nit a la canxa de l' Huracan de Buenos Aires golejant a la Selecció de Xile per 8 gols a 1 .
Destacar l' actuació d'en Jepi Selva amb 4 gols i en Jordi Molet amb 3 . El partit s'ha posat de cara ben aviat amb dos gols del jugador del Noia Jepi Selva en els primers deu minuts, ampliant el marcador amb el 3 a 0 el reusenc Jordi Molet. Just abans d'arribar al descans el jugador xilè Nicolás Fernández ha escurçat distàncies amb el 3 a 1.
A la segona part ha continuat el domini català i tant en Jepi Selva com en Jordi Molet han arrodonit la seva actuació amb dos gols més cadascú. El darrer gol del partit ha estat aconseguit pel jugador vilanoví Roger Rocasalbas .
Aquesta matinada Catalunya jugarà contra la Selecció Portenya, que substitueix a Paraguay, en un partit sense trascendència per la classificació, ja que aquests equip no copmta cara a la mateixa al ser un equip convidat per omplir el calendari.
PUBLICITAT
PUBLICITAT