PUBLICITAT
BÀSQUET
09-04-2009 20:44
SÈNIOR FEMENÍ “A” (1º Catalana, grup 2)
BÀSQUET SAMÀ - CB LLEIDA 55-63
CE Bàsquet Samà: Meri (7), Lara, Chus (15), Isern (18), Sara (11), Anna, Gemma, Sandra, Ruth (4), Maria, Isa, Judith
EL SAMÀ A PUNT DE GUANYAR AL SEGON CLASSIFICAT
El Samà femení, que jugava aquesta vegada sense Gemma per lesió, va lluitar molt per aconseguir la victòria dissabte, amb una excel•lent Eli Isern (18 punts i 8 rebots i 11 faltes forçades) i una lluitadora Chus (15 punts, 5 rebots i 4 recuperacions), però un mal inici, amb un parcial de 8 a 21, i una tarda molt negativa des del tir lliure van privar de la que hagués sigut la tercera victòria com a locals de les noies de Ventosa i Ruben.
El partit va començar amb un Samà que li va costar molt arrencar, un parcial de 2 a 12 posava les coses molt difícils per a les locals. El quart va acabar amb un nefast 8 a 21.
El Samà va canviar totalment al segon quart i gràcies a la millora de la defensa del col•lectiu i l’encert de Chus, Eli, Sara i Ruth de cara a cistella, el Samà va iniciar la remuntada i va col•locar-se a un punt a l’arribar al descans, 26 a 27.
La lluita sota els taulells va ser intensa i totes les jugadores interiors del Samà van deixar-se la pell per capturar els rebots.
Al tercer quart la dinàmica positiva seguia essent per al Samà que amb una cistella de Meri es col•locava un punt per davant, 28 a 27. El Lleida va mantenir la igualtat fins el minut 24, quan gràcies a 5 punts de Meri i dos d’ Eli, el Samà obria una petita escletxa favorable en el marcador, 37 a 34. Però el Lleida va reaccionar ràpidament i amb un parcial de 7 a 12, tornava a col•locar-se per davant al final del 3er quart, 44 a 45.
L’últim quart s’iniciava amb tot a l’aire. Els dos equips tenien jugadores carregades amb faltes i això va fer que hi haguessin fins a 5 eliminades per faltes personals entre els dos equips. Durant tot el quart es van llençar molts tirs lliures, però el Samà en va errar fins a 6, que unit a l’encert visitant van acabar per esvair les opcions de victòria de les del Garraf. El Lleida va agafar la davantera en el marcador i no la va deixar en cap moment, però no ho va tenir fàcil, a falta de dos minuts per acabar, el Samà es col•locava a 3 punts, 54 a 57, però 4 tirs lliures del CB Lleida i dues males accions d’atac de les locals van acabar de decantar el partit cap al costat de les visitants. Al final 55 a 63.
Dani Ventosa
SÈNIOR FEMENÍ “A” (1º Catalana, grup 2)
BÀSQUET SAMÀ - CN SABADELL 44-55
CE Bàsquet Samà: Meri (2), Lara(6), Chus (20), Isern (1), Anna (6), Gemma, Sandra, Ruth (9), Maria, Isa, Judith.
TERCERA DERROTA CONSECUTIVA DEL SAMÀ
El Samà va perdre contra el Sabadell en un partit on l’equip de Ventosa i Ruben van estar molt desencertat de cara a cistella.
El Samà segueix sense poder comptar amb Gemma lesionada, i a més diumenge Sara tampoc va poder estar en el partit. Tot i això l’equip va sortir convençut de la victòria i el Samà va fer uns molt bons primers minuts, amb un 11 a 2 d’inici. El Samà estava defensant i amb encert de cara a cistella feia que el Sabadell no entrés en el partit. Chus amb 9 punts en el primer quart tornava a ser el motor de l’equip, i juntament amb Isern sota els taulells estaven fent una gran feina per a l’equip.
Però en els últims minuts del primer quart el Sabadell va començar a anotar amb més facilitat i va apropar-se al marcador fins el 16 a 13 del minut 10.
El segon quart va ser desastrós pel Samà. Només 4 punts per a les locals, mentre el Sabadell n’anotava 14 i agafava una avantatge de 20 a 27 al descans. El Samà havia deixat de defensar i va tornar a entrar en una crisi de joc preocupant.
Després dels descans, al tercer quart, el Sabadell va sortit molt més concentrat i el Samà va facilitar les accions ofensives del rival al cometre una sèrie d’errors defensius que van permetre un parcial de 2 a 15, amb 5 triples de les visitants. El Sabadell guanyava 22 a 42 al minut 26. El Samà va canviar la seva actitud al canviar la defensa per una defensa molt més agressiva i va reaccionar amb un parcial de 10 a 0, amb 6 punts de Chus i 4 de Ruth. A falta de 10 minuts el Samà perdia 32 a 42.
A l’inici de l’últim quart el Samà va seguir lluitant i va arribar a col•locar-se a 8 punts 38 a 46. Però altra vegada els tirs de llarga distancia del Sabadell van sentenciar el partit. Al final 44 a 55.
El Samà descansarà fins a propera setmana a la espera de anar recuperant jugadores i afrontar el final de lliga en les millors condicions..
Dani Ventosa
PREINFANTIL MASCULÍ “A” (A2-3)
CE MONTSENY - BÀSQUET SAMÀ 73-106
CE Bàsquet Samà: Martí (13), Pau (14), Sergi (16), Javi, Roger Perez (14), Bustos (6), Roger Saladié (26), Pol (9).
EL PREINFANTIL DEL SAMÀ SEGUEIX INVICTE
Els nois de Ventosa i Ruben van tornar a guanyar, aquesta vegada a la pista barcelonina del CE Montseny. Amb un marcador molt elevat 73 a 106, el Samà va demostrar ser molt superior, sobretot en la segona part del partit, perquè durant els tres primers períodes el Samà no va defensar com a equip i les errades defensives i la falta de concentració van permetre que l’equip local anotés amb molta comoditat. Però el fet que el conjunt samista anava sumant punts de forma regular va fer que sempre anés per davant en el marcador. Així al descans l’equip del Samà guanyava 42 a 52. A la represa les diferències van anar augmentant però l’equip no va millorar en defensa, però el desgast del rival i la superioritat ofensiva dels del Garraf van deixar un 73 a 106 final.
Dani Ventosa
Altres resultats:
SÈNIOR FEMENÍ “B” (3ª Catalana, grup 2)
BÀSQUET SAMÀ - SERVEIS MEDICS XAMBA "B" 51-57
SÈNIOR MASCULÍ (3ª Catalana, grup 4)
TGN BASQUET “A” - BÀSQUET SAMÀ MOPESA AJORNAT
JÚNIOR MASCULÍ “A” (B-6)
TOYOTA MOLINS DE REI - BÀSQUET SAMÀ 55-49
JÚNIOR MASCULÍ “B” (C-3)
B.C. SANT JOAN DESPI "B" - BÀSQUET SAMÀ 62-46
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT