PUBLICITAT
BÀSQUET
03-05-2009 22:36
Ja esta oberta la inscripció al “XV Campus d’estiu” que organitza el C. E. Bàsquet Samà. El Campus esta obert a tots els esportistes de Vilanova i la Geltrú i la comarca del Garraf nascuts entre els anys 2005 (P-3) i 1993 (4t d’E.S.O.).
La duració del Campus es de 5 setmanas (del 29 de juny al 31 de juliol) en horari de 9 a 13 hores i combina activitats lúdiques com esports de platja o excursions dos dies per setmana, amb el treball intensiu de bàsquet els altres tres dies.
El preu varia entre els 160 € per una assistència de tres setmanes als 200 € per la durada total del Campus. Per a les families nombroses, el tercer germà és gratuit.
Existeix també un servei d’acollida a pertir de les 8 del matí i fins les 14 hores.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT