DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

La Fundació Ave Maria presenta el nou programari d’estimulació celebral


VD

18-05-2009 22:20

Aquest programari, desenvolupat per la Fundació Ave Maria, és una aplicació informàtica amb una oferta adaptada al tipus d'usuari, amb l'objectiu de potenciar l'estimulació cerebral i sensorial de les persones.

Les activitats proposades per a l'aplicació estan orientades a captar l'atenció i l'interés de la persona usuària, aconseguir la màxima participació i resposta per millorar l'estat físic i psicològic. El programa realitza una avaluació contínua de l'usuari i proporciona una informació valuosa sobre la seva evolució.

El programari d'estimulació cerebral té un cost de 106.224 euros i ha rebut una subvenció de 60.000 euros del departament de Governació de la Generalitat Catalunya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.