DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RAIDS

El Club Esportiu UPC Vilanova - Això Raid continua triomfant


VD

19-05-2009 22:59

Els nois de la UPC obtenen doble pòdium al Campionat Universitari de Catalunya de Raids d'aventura

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El Raid, organitzat pel Servei d'Esports de la Universitat Ramon Llull junt amb el Centre Excursionista Diedre i constituït també com a Open Raid de la FEEC (Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya), ha batut enguany el seu rècord de participació havent superat el triple d’inscripcions universitàries de l’any 2007 -destacant entre ells la presència de membres de la Universitat de Castelló i de Burgos-.

La competició va incloure les disciplines de BTT-orientació, prova de rumbs, circuit de cordes, orientació urbana, hidrospeed, tirolina, barranquisme, patins en línia, trekking-orientació i proves sorpresa, anul.lant un sector de cano-raft per excés de cabal en alguns trams del riu Noguera Pallaresa.

En un traçat exigent físicament pel gran desnivell i per les altes temperatures que es varen tenir durant tot el dissabte, el raider Joaquin del Rio va marcar un fort ritme des del primer sector i una orientació exacta i acurada, fent que resultés impossible seguir-lo per la resta de competidors i resultà Campió de Catalunya Universitari en categoria individual masculina.

D'altra banda, l'equip format per Oscar de Sousa i Xavier Ruiz-Jové obtingueren una meritòria tercera posició, pujant al tercer calaix del Campionat de Catalunya Universitari en categoria equip masculí.

El lliurament de premis comptà amb l’assistència de l’alcalde de Llavorsí, Joan Ordi Gomà; la vicerectora d’Estudiants i Relacions Internacionals de la URL, Dra. Rosa Nomen; responsables de les diferents empreses col·laboradores del Raid i de membres responsables dels Serveis d’Esports de les universitats catalanes participants.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.