DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

La Policia Local inicia una campanya de prevenció del soroll de les motocicletes


VD

01-06-2009 22:52

Es vigilarà que es compleixin les normatives d’impacte ambiental del soroll, que els vehicles portin la documentació al dia i que es faci ús del casc

L’inspector de la Policia Local, Sebastià Rodríguez, ha explicat que l’objectiu dels controls serà “disminuir l’impacte ambiental del soroll, el control de la documentació –especialment assegurances i ITV-, i l’ús del casc”. Cal destacar que recentment ha entrat en vigor la legislació que obliga als ciclomotors a passar la inspecció tècnica de vehicles i que, fins al moment, no s’ha portat a terme cap control d’aquesta novetat legislativa al nostre municipi.

La campanya es perllongarà fins el 28 de juny i s’intentarà que també es puguin realitzar els controls de contaminació acústica a les diferents urbanitzacions i barris.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.