PUBLICITAT
KORFBAL
10-06-2009 12:06
L’últim partit de l’any per tots dos equips, per l’equip vilanoví una molt bona temporada, en què han combinat jugadors i jugadores que estan començant, amb jugadors veterans i els júniors que completaven l’equip. Finalment la temporada ha estat molt bona, i han assolit la 4ª posició a la lliga de 2ª divisió.
En una primera part de tanteig i amb la diferència de nivell que s’esperava entre els dos equips, no es reflectia en el marcador, que al descans era de 4-7 per als vilanovins, que actuaven com a visitants tot i jugar a Vilanova, ja que van oferir jugar el partit aquí.
La segona part però va ser una altre història, un parcial molt contundent de 0-13, aconseguint l’última cistella en l’últim tir i suspir, que posaria el definitiu 4-20, aconseguint la màxima anotació de la temporada en un partit per als del Garraf. Cal destacar per segona setmana consecutiva, Olga Gandía del júnior, que va aconseguir 5 gols, que momentàniament la situen com a màxima anotadora de la categoria.
Jugadors/es: Higinio (2), Sergio (3), Gertrudis, Olga (5), Iván Aquino (3), Cristian, Sílvia Ferré (3), Isa (1), Paula (1), Sílvia Díaz (2), Juan Pablo. Entrenador: Sergio Gandía.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT