DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA

Vilanova acull el 29è Seminari Internacional del Taller de Músics


Vilanova.cat

10-06-2009 20:06

La ciutat de Vilanova i la Geltrú acollirà del 5 al 10 de juliol el 29è Seminari Internacional del Taller de Músics, dedicar al Jazz, el Flamenc i el Latin. Una trobada, pionera en aquest tipus d’encontres a tot l’Estat Espanyol, que enguany té un caràcter extraordinari, degut a la a celebració dels trenta anys del Taller de Músics.

La presentació del seminari ha comptat amb la presència de la Regidora de Cultura, Isabel Pla, qui ha destacat d’una banda “la importància per a la ciutat el fet de poder comptar amb un esdeveniment d’aquestes característiques” , i d’altra banda, “el fet que aquest sigui el tercer any que el Taller de Músics tria Vilanova per fer-hi el seminari”. A la presentació també hi ha assistit la Regidora d’Educació i Treball, Míriam Espinàs, la qual a banda de lloar el prestigi amb que compta el Taller de Músics, ha explicat que “hi haurà preus i descomptes especials per als residents a Vilanova i la Geltrú que s’hi vulguin inscriure”. Per part del centre hi ha assistit la directora de l’Escola Taller de Músics, Blanca Gallo, i el director musical del Seminari, Vicenç Solsona, els quals han coincidit alhora d’explicar que “el seminari neix com a espai de treball, però fonamentalment de relació entre mestres i alumnes”. Blanca Galló, a més, ha explicat que el seminari té com a un dels principals objectius “poder esdevenir un espai de trobada d’artistes, educadors i alumnes on el llenguatge comú sigui la música. Una iniciativa que vol ser la porta d’entrada a nous intercanvis i futures col·laboracions entre estudiants i artistes vinguts de d’arreu del món”

Pel que fa a la participació i a les propostes artístiques d’aquest any, hi ha previstes les actuacions de grans noms de l’escena internacional com José Alberto ‘El Canario’, Isaac Delgado, Dena Derose, Perico Sambeat, Javier Colina o Randal Corsen. A més, s’han programat Jam Sessions diàries a l’Escola Municipal de Música Mestre Montserrat, i dos concerts extraordinaris, a la plaça de la Vila, que serviran per presentar les diferents propostes que s’han organitzat amb motiu del trenta aniversari del Taller de Músics.


Les actuacions de Jam Session, tindran lloc del 5 al 9 de juliol, de 23 hores a 3 de la matinada, a excepció dels dies de concert que començaran quan aquests finalitzin. Els concerts i les Jam Sessions són oberts a tots els públics i l’entrada és lliure. A banda de l’Escola de Música Mestre Montserrat i de la plaça de la Vila, també s’incorpora enguany com a escenari la plaça de la Mediterrània.

Les inscripcions per poder-hi participar cal realitzar-les fins el 23 de juny de 2009, a través del web: www.tallerdemusics.com , Les places són limitades i les inscripcions s’acceptaran per ordre de recepció, i caldrà fer una reserva de la plaça de 100 euros, a compte de total.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.