SITGES
19-07-2009 20:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les condicions meteorològiques han provocat un desgast obvi en els edificis que fa que s’hagin de reformar. El projecte, amb un pressupost de gairebé 10milions d’euros, inclou la restauració dels museus més emblemàtics de la vila de Sitges situats a la façana marítima, el Cau Ferrat, el Museu Maricel de Mar i l’edifici de Can Rocamora, situat entre els dos museus.
Es faran dues gran línies d’intervenció. La primera, funcional, que resoldrà l’accés mitjançant una entrada única als dos museus, es modernitzaran els serveis i instal·lacions i s’afegirà una zona d’aules i tallers. La segona línia d’intervenció se centra en l’accessibilitat, ja que s’adaptarà el conjunt perquè sigui accessible a las persones amb discapacitat, i s’adequarà a la normativa contra incendis i d’evacuació.
El conjunt també es consolida estructuralment; es restauren façanes, es reforcen forjats i es renoven les cobertes. A la part posterior, s’hi construirà una nova façana orientada al mar; es demoliran terrasses i galeries volades molt deteriorades i s’afegirà una segona façana transparent dins la qual hi haurà una rampa de comunicació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT