Vegueria del Penedès

SITGES

Comença el 33è cicle de concerts d’estiu de Joventuts Musicals


VD

27-07-2009 23:25

El certamen manté la línia de les anteriors edicions combinant els concerts de música clàssica i jazz

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El concert de la Big Band Jazz Maresme va donar el tret de sortida divendres passat a la nova edició del Festival de Música de Sitges. El certamen, organitzat per Joventuts Musicals de Sitges, esquiva la crisi i manté la línia d'anys anteriors combinant els concerts de música clàssica i jazz, però reforça la promoció dels joves intèrprets.

La Big Band Jazz Maresme va fer un repàs a peces emblemàtiques del món del jazz durant l'actuació que va oferir, divendres passat, als jardins del Casino Prado Suburense.

Al llarg del mes d'agost hi haurà més propostes clàssiques i de jazz, en espais també a l'aire lliure com els jardins de Terramar. La programació però també inclou cursos musicals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.