Vegueria del Penedès

SITGES

Es reforça la línia 1 del bus urbà per a l’IES Vinyet


VD

02-08-2009 17:46

El servei llançadora farà el recorregut entre el Passeig de Vilanova i l’IES Vinyet. El bus passarà tant a primera hora del matí com durant la tarda

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El punt de sortida sempre serà al passeig de Vilanova. Pel que fa als horaris, als matins la sortida serà a les 8 i a les 8:20h, en canvi a les tardes serà dilluns i dijous a les 17.30 h i a les 17.50h. Els dimarts serà a les 16.30 i 16.50h. Finalment, dimecres i divendres l'autobús farà el seu recorregut de tardes a les 14h i a les 14.20h. Fora d'aquests horaris i dels dies lectius, també es podrà utilitzar el servei regular de la línia 1.

Aquest autobús té la capacitat per a 18 places per anar assegut i 48 d'en peus, és a dir 66 places per expedició. Des de l'Ajuntament es vol potenciar la utilització d'aquest servei municipal per tal d'optimitzar els recursos públics, i reduir la congestió de vehicles privats, el que beneficia el medi ambient.

Paral•lelament, aquesta línia està integrada a l'ATM, el que facilita la utilització d'altres transport públics com el tren. La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Sitges treballa per reduir el cost del bitllet d'aquest bus que dóna servei majoritàriament a estudiants Es preveu que de cara al primer trimestre del curs vinent es puguin aplicar bonificacions pels alumnes.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.