DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Un home gran mor a la platja de l’Estanyol


VD

12-08-2009 16:31

Es tracta de la quarta víctima mortal a les platges del Garraf en el que portem d'estiu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Els primers indicis revelen que l'home hauria mort per causes naturals atès que diversos testimonis van presenciar com es desplomava sobre l’aigua i, a més, l’home portava marcapassos, era diabètic i patia Parkinson

L'incident ha activat immediatament al servei de salvament i socorrisme de platges gestionat per l'empresa Proactiva, que l'ha intentat reanimar, i ha iniciat també el protocol d'evacuació amb dues ambulàncies; una medicalitzada i una altra del CEM, i la presència de la Policia Local.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.