SITGES
17-08-2009 20:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El programa de mà que va ser presentat la setmana passada ve acompanyat aquest any d'una separata, un còmic que il•lustra les diverses situacions que es viuen a la festa.
En la programació d’enguany hi ha diversos canvis. Alguns ja van ser anunciats, com és el cas del canvi d’ubicació del Pregó, que es farà a l’esplanada davant l’Ermita de San Sebastià o la presència de la Suburband i la Sitjazz Band en molts dels actes.
Una altra novetat del programa serà la celebració de la “sindriada”. Aquesta iniciativa vol traspassar la tradició de menjar síndria després dels focs a un acte organitzat. Aquest tindrà lloc al carrer Bonaire després del Lliurament de la Bandera.
Aquest programa de mà recentment presentat disposa de tres blocs de continguts: el primer, correspon al programa d’actes, el segon, és un recull de 10 entrevistes a persones involucrades en la festa. El tercer bloc, correspon a la programació de Santa Tecla i tres articles dels seus participants.
Al programa també acompanya una separata: un còmic que il•lustra diferents celebracions de la Festa Major. El còmic es titula “36 hores de Festa Major”. El guió és de Jordi Martí i les il•lustracions són de Dani Massó i Josep Milà.
PUBLICITAT
PUBLICITAT