DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

Dijous dia 3 comença l’Europeu Femení Sub 19


Llorenç Mateo

28-08-2009 18:18

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El proper dijous dia 3 de setembre començarà a Mealhada ( Portugal) el Campionat d’Europa Femení Sub 19, amb la participació de les seleccions d’Espanya, Portugal, Anglaterra i Alemanya.

Es disputarà una lligueta a una sola volta i desprès un encreuament de semifinals i la final. Els partits de la Selecció Estatal Espanyola son:

Dia 3 ESPANYA- ANGLATERRA (19,30 h)
Dia 4 .- ESPANYA- ALEMANYA ( 10 h.)
Dia 4 .- ESPANYA – PORTUGAL (21,30 h)

El dia 5 al matí partits de semifinals 2on contra 3er a les 10 h. i a les 11,30 1er contra 4art. Per la tarda partit pel tercer i quart lloc a les 20 hores i la Final a partir de les 21,30 hores.

Destacar que amb Espanya , hi participaran les jugadores vilanovines Berta Tarrida, Ester Nadal i Claudia Miret

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.