PUBLICITAT
HOQUEI PATINS
06-09-2009 0:11
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
La Selecció Estatal Espanyola Femenina Sub 19 ha guanyat el Campionat d' Europa de la categoria disputat a Mealhada (Portugal) en derrotar en el partit final a les amfitriones per 2 gols a 0.
Els gols espanyols han arribat un en cada part. En la primera Berta Tarrida ha inaugurat el marcador, per ser Marina Rodriguez qui en el segon període ha confirmat la victòria de les espanyoles.
Destacar que en l'equip espanyol dirigit per Joan Solé hi han participat les jugadores del C.Patí Vilanocva, Claudia Miret, Ester Nadal i Berta Tarrida.
Anglaterra per la seva part ha donat la sorpresa en derrotar per 3 gols a 2 a Alemanya en el partit pel tercer i quart lloc.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT