DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TENNIS TAULA

Marc Duran al CAR prepara l'europeu


Jordi

10-09-2009 9:50

El vilanoví amb la selecció espanyola

Foto.Pep Brugada
Los jugadores de la selección española masculina Carlos Machado, Alfredo Carneros, Jesús Cantero, Endika Díez y Marc Duran están preparando a conciencia el Campeonato de Europa absoluto de tenis de mesa que empezará el domingo en Sttutgart (Alemania). Bajo la dirección técnica de Zhang Dongping, el combinado nacional afrontará el reto continental en la máxima categoría. Se enfrentarán a la subcampeona olímpica, la selección alemana con Timo Boll al frente, a la Dinamarca de Michael Maze y a Francia. Eso será en la primera fase de grupos. Los dos mejores lucharán por las ocho primeras plazas, el tercer y cuarto de grupo intentarán mantenerse en la máxima categoría. Este es el reto de España en el Europeo. Hasta la posición número 13 se logrará la permanencia. La selección se desplazará Stturgart el viernes, estos días entrenan mañana y tarde en el Centro de Alto Rendimiento (CAR) de Sant Cugat del Vallés.

Prensa RFETM
08/09/2009 - 19:12:32

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.