Vegueria del Penedès

SITGES

Sitges es prepara per celebrar Santa Tecla


VD

16-09-2009 20:47

La Mostra de Moixigangues de Catalunya obrirà el programa d’actes aquest dissabte

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

D'altra banda, la mostra folklòrica infantil, prevista per diumenge 20, oferirà al matí la concentració de gegants i capgrossos infantils, l'exhibició de balls infantils i exposició de Santa Tecla i, a la tarda, la concentració de dracs infantils i el ball de diables infantil.

El recorregut de la Processó en Honor de Santa Tecla, diumenge 23, canvia el seu recorregut i farà el mateix que la Processó de Sant Bartomeu: Baluard, Fonollar, Sant Joan, Davallada, Barcelona, Santiago Rusiñol, Jesús, Sant Bartomeu, Sant Gaudenci, Sant Francesc, Cap de la Vila, Parellades, Bonaire, Passeig de la Ribera, Nou, Major, Plaça de l'Ajuntament i Baluard. El tabernacle de Santa Tecla desfilarà pels carrers de la vila, portat per les pubilles dels barris i entitats sitgetanes, acompanyats dels balls, entremesos i músics.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.