DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Pensions en temps de crisi


PSC Vilanova i la Geltrú

12-10-2009 12:47

Isabel López, Diputada del PSC al Congrés participa a la xerrada “Pensions en temps de crisi”, organitzada pel PSC de Vilanova i la Geltrú

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Isabel López també ha recordat que tot i la crisi econòmica, es continua dotant al Fons de Reserva de la Seguretat Social de les partides econòmiques i en especial, va subratllar que els propers pressuposts de l’Estat, destinen el 51% a polítiques socials (educació, salut, pensions...), tot resumint que en temps de crisi “la protecció social no només no disminueix, sinó que augmenta”, remarcant l’esforç que fa la ciutadania per a mantenir aquest nivell d’Estat del Benestar.

També ha recordat les successives reformes en matèria de permisos de maternitat i paternitat, de la qual al 2011 els pares podran gaudir 15 dies més, així com altres aspectes qüestions com les pensions de viduïtat o de l’edat de jubilació i la seva relació amb la crisi econòmica.

Els assistents van debatre amb la Diputada Isabel López sobre la protecció dels autònoms o les dependències, que López ha recordat que està costant implantar, però que l’esforç per una llei que modernitza el sistema, és un pas important al sistema de protecció social.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.