13-10-2009 11:00
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El projecte Ginjoler (contes adaptats a la Llengua de Signes Catalana i el seu programa d’activitats de foment a la lectura i difusió de la LSC) ha estat escollit per a formar part de les properes XV Jornadas Bibliotecarias de Andalucía que tindran lloc del 15 al 17 d’octubre a Còrdova.
Un equip de representants del projecte Ginjoler i de la Biblioteca Armand Cardona Torrandell aniran a aquestes jornades i, en representació de tot el grup, es faran càrrec de la ponència i la participació en aquestes.
“Bibliotecas: rompiendo barreras, tejiendo redes” és el lema de l’encontre de les jornades d’aquest any. I precisament desprès de dos anys de vida i experiència, el projecte Ginjoler torna a trencar fronteres per explicar fora de casa nostra qui és i on es vol arribar.
PUBLICITAT
PUBLICITAT