Vegueria del Penedès

VNG

La CUP, preocupada pel possible tracte discriminatori de l’Ajuntament


VD

21-10-2009 21:27

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

D’una banda, l’Ajuntament va denegar el 3 d’octubre el permís per a la parada que habitualment col·loquen cada dissabte les entitats animalistes de la vila, al·legant que la Rambla estaria col·lapsada a banda i banda per parades, quan el mateix dia 3 d’octubre, per sopresa de les entitats animalistes, la Rambla era buida de parades.

La CUP també pregunta per què s’ha informat unes entitats i d’altres no de la Fira d’entitats que cada any s’emmarca en la Fira de Novembre, essent de nou les entitats animalistes ignorades en el procés d’informació.

D’altra banda, la CUP demana també al govern quin és el criteri pel qual es va assignar la Plaça del Port per a les activitats que la Casa de Andalucía celebra tradicionalment cada Festa Major, essent aquest el mateix espai que l’Ajuntament va denegar a l’organització del Manani Rock al·legant problemes de competències amb Ports de la Generalitat.

Finalment, la CUP també ha demanat al govern, després de la prohibició del concert del Correllengua a la Plaça de la Vila, quin serà a partir d’ara el criteri pel qual permetrà o no actes a la Plaça de la Vila en aquella franja horària.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.