PUBLICITAT
SITGES
21-10-2009 21:45
La Malvasia Seca és un vi semblant a un xerès sec, molt apte per prendre d'aperitiu i que es pot veure amb qualsevol fruit sec, formatges curats i blaus, mariscs com navalles a la planxa, musclos escopinyes, etc.
En l'acte de presentació eren presents Roland Sierra, administrador de la Fundació de l'Hospital, l'enòleg Josep Pascual, autor dels diferents vins del seu celler i Valentí Mongay, president d'Slow Food del Garraf.
Mongay va felicitar als responsables del nou vi i va aprofitat per recomanar diferents maridatges amb la malvasia seca, que els assistents van poder tastar. Tots ells han coincidit en l'encert d'aquest nou producte que enllaça amb una llarga tradició sitgetana.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT