SITGES
21-10-2009 21:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Malvasia Seca és un vi semblant a un xerès sec, molt apte per prendre d'aperitiu i que es pot veure amb qualsevol fruit sec, formatges curats i blaus, mariscs com navalles a la planxa, musclos escopinyes, etc.
En l'acte de presentació eren presents Roland Sierra, administrador de la Fundació de l'Hospital, l'enòleg Josep Pascual, autor dels diferents vins del seu celler i Valentí Mongay, president d'Slow Food del Garraf.
Mongay va felicitar als responsables del nou vi i va aprofitat per recomanar diferents maridatges amb la malvasia seca, que els assistents van poder tastar. Tots ells han coincidit en l'encert d'aquest nou producte que enllaça amb una llarga tradició sitgetana.
PUBLICITAT
PUBLICITAT