Vegueria del Penedès

SITGES

Sitges acull el III Congrés Nacional de Radiòlegs de Catalunya


VD

25-10-2009 21:24

300 radiòlegs i empreses especialitzades exposaran els seus productes i serveis en 17 estands

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Al congrés han assistit uns 300 radiòlegs i diferents empreses especialitzades que comptaran amb 17 estands per fer exposició comercial dels seus productes o serveis.

L'objectiu principal del III Congrés Nacional de Radiòlegs de Catalunya és la formació continuada en Radiodiagnòstic, analitzant des de perspectives diferents el paper de les diferents tècniques de diagnòstic per a la imatge en resolució de problemes clínics concrets, per poder-les situar de manera adequada i actualitzada.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.