CUBELLES
30-10-2009 16:24
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El govern del PSC, CiU i ERC, ICV, el PP i Iniciativa per Cubelles s'han posat d'acord per reclamar una investigació sobre els més de dos milions d'euros que va deixar d'ingressar el recaptador municipal Joaquím Molina Sánchez, encarregat de cobrar els impostos per a l'Ajuntament entre el 1982 i el 2007. Representants de tots els grups que donen suport a la demanda de l'investigació excepte CiU, s'han trobat aquesta tarda als jutjats de Vilanova per presentar l'informe a la Fiscalia.
L'Ajuntament va encarregar a un bufet d'advocats l'emissió d'un informe jurídic sobre “les possibles responsabilitats i viabilitat d'accions judicials derivades de la contractació, desenvolupament i finalització de la recaptació privada dels tributs municipals”. L'informe, segons l'Ajuntament, recomana que “davant els dubtes que poden plantejar les greus irregularitats de gestió”, es posin “ els fets en coneixement de la Fiscalia, i que sigui la fiscalia anticorrupció la que valori la conveniència d'iniciar una investigació”.
Els grups de l'oposició asseguren que cal investigar per què l'empresa de Molina va deixar de recaptar impostos a “determinades persones”, i qui li va demanar que així ho fes.Des del 2007, la gestió de la recaptació municipal va a càrrec de la Diputació de Barcelona.
PUBLICITAT
PUBLICITAT