Vegueria del Penedès

TENNIS TAULA

El CTT Vilanova torna de Canàries amb 2 victòries 1 una derrota.


Jordi

31-10-2009 9:32

Un escandalós arbitratge impedeix les tres victòries

Julio Andrade fent un servei totalment legal

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Jornada intensa per el primer equip que es desplaçava a les illes Canàries per jugar 3 partits en 2 dies, mentre els equips de provincial afrontaven la seva tercera jornada de lliga.


Resultats de la jornada:

1ª Nacional: Los Llanos 2 - Innovallar Vilanova 4
1ª Nacional: TM Defense 1 - Innovallar Vilanova 5
1ª Nacional: Circulo Amistad 4 - Innovallar Vilanova 3

Preferent : Innovallar Vilanova 3 – CPP Igualada 4
3ª Provincial: Falcons Sabadell 2 – Innovallar Vilanova 4


1ª Nacional

Per primera vegada a la seva història el CTT Vilanova es desplaçava a les illes Canàries per afrontar 3 importants partits de lliga en un cap de setmana, dos d’ells a La Palma i l’altra a Tenerife. Les dificultats del llarg viatge sumades a l’esforç d’haver de jugar tres partits consecutius i la qualitat dels rivals feien complicat sumar 3 victòries, tot i així els jugadors del Vilanova van jugar a un alt nivell i a punt van estar de comseguir-ho.

Començava la triple jornada a la Palma. En un primer partit duríssim, el Vilanova s’imposava per 2-4 a Los Llanos. El jugador brasiler dels locals feia els dos punts de Los Llanos, i per part del Vilanova puntuaven Rafa Monzó, Jaume Busdesca i dos punts de Julio Andrade, el segon d’ells en un apassionant partit que donava el 2-4 final.

Sense massa temps per descansar esperava el Defense a l’altra punta de la illa, i el partit s’iniciava amb dubtes ja que Rafa Monzó cedia el primer partit, però només seria un ensurt, ja que els de Vilanova guanyaven els altres 5 punts de manera consecutiva. Monzó amb un punt guanyat i Budesca i Andrade amb dos sentenciaven el partit deixant un clar 1-5 al marcador definitiu.

I diumenge al matí canvi d’illa, de La Palma a Tenerife i partit increïble contra el Círculo Amistad, amb un arbitratge molt desafortunat i que en tot moment va perjudicar als de Vilanova. Tot i les dificultats el Vilanova s’avançaria fins al 1-3 amb dos punts de Monzó i un de Budesca, però no n’hi va haver prou, no es va poder rematar el partit i al final entre la lluita de l’equip local i les continues faltes de serveis algunes increibles i en moments claus, el Circulo Amistad s’enduia el partit per 4-3.


Resultats de la jornada i classificació:
http://www.fttcv.org/webnueva/liga_eligamenu.asp?IDNIVEL=15&IDGrupo=04

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.