DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

BÀSQUET

El Can Torreta supera el Riera Cornellà però perd a David Cusó


Toni Segarra

10-11-2009 17:41

Primera Catalana Masculina

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Can Torreta 83 – Riera Cornellà 67

Parcials: 17-13, 35-30; 69-47, 83-67.

Ribes: David 17, Pascu 12, Román , Adrià 7, Pol 23, Bruno 3, Àlex 9, Xic, Toni 2, Manel, Rafel 10


Un Ribes amb Román Reynés i Bruno Jovanovich tocats va superar amb claredat el Riera Cornellà en un partit on la notícia trista va ser la possible lesió de llarga durada de David Cusó.

El Riera Cornellà es va presentar a Ribes sabent perfectament el que havia de fer, tancant-se molt sobre els pivots locals i jugant llarg en atac. Això li va permetre aguantar les envestides del Ribes, que tot i jugar altre cop a ratxes, aquest cop va donar una imatge més sòlida que en anteriors partits.

La bona feina sota els taulers dels pivots ribetans va servir de base pel joc ribetà, i era quan els exteriors veien el bàsquet amb facilitat quan s’aconseguien parcials favorables. No obstant, i tot i que el Ribes va guanyar tots els quarts, les badades en defensa del segon temps van deixar el rival viu fins a l’últim quart, i un parcial de 2 a 9 deixava un gens definitiu 66-58 al marcador al minut 35. Per sort, dos triples consecutius de Pascu van portar a un 8-0 de resposta que va deixar el partit sentenciat.

Malgrat la victòria, la lesió al genoll de David Cusó va ser la mala notícia de la jornada, ja que tot i encara no saber-se’n l’abast exacte, el farà estar de baixa els propers partits contra rivals tan importants com el C.N. Terrassa d’aquest diumenge.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.